Algemene voorwaarden

1. Algemeen

1.1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op ieder bezoek dat u brengt aan Omvatten. Omvatten is het dochterbedrijf van Praktijk HB, geregistreerd bij de KvK. Deze algemene voorwaarden bepalen de rechtsverhouding tussen Omvatten en u vanaf het moment dat u besluit een dienst bij Omvatten af te nemen.

1.2. Het bepaalde in deze voorwaarden is van toepassing op alle diensten van en overeenkomsten met Omvatten, tenzij uitdrukkelijk schriftelijk anders is overeengekomen. U gaat er mee akkoord dat deze voorwaarden van toepassing zijn op iedere overeenkomst/afspraak die u met Omvatten overeenkomt.

1.3. Omvatten wijst de toepasselijkheid van eventuele algemene voorwaarden van andere partijen (inclusief u) van de hand.

1.4. Afwijkingen van deze algemene voorwaarden zijn slechts mogelijk indien Omvatten deze uitdrukkelijk schriftelijk heeft aanvaard.

2. Omvatten- Dienstverlening

2.1. Omvatten biedt onafhankelijke en commerciële diensten waarbij u samen aan de slag gaat in een coachtraject/workshop/leiderschapstraining.

3. Aansprakelijkheid – Coaching/workshops/leiderschapstraining

3.1. U blijft ten alle tijde zelf verantwoordelijk voor uw eigen leer- en ontwikkelproces. Omvatten is niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor de resultaten of gevolgen van educatie/coaching en/of van de begeleiding.

3.2. U gaat er mee akkoord dat de diensten die Omvatten aanbiedt nooit de medische zorg van een arts kunnen vervangen. U begrijpt en accepteert dat de diensten die Omvatten biedt complementair zijn aan medische zorg en nooit ter vervanging kunnen dienen van dergelijke zorg.

3.3 Omvatten is nimmer aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade van u, waaronder maar niet beperkt tot gevolgschade, fluctuaties in omzet en gederfde winst, verlies van gegevens en immateriële schade, verband houdend met of voortvloeiend uit de begeleiding van u door de coach/trainer, het gebruik of juist de beëindiging van de dienst van de coach/trainer.

3.4. Indien sprake is van enige aansprakelijkheid op welke grond dan ook van Omvatten ten opzichte van u en/of derden, dan is deze schade per gebeurtenis uitsluitend beperkt tot directe schade die voortvloeit uit opzettelijk of grof nalatig handelen door Omvatten, maar altijd tot een maximumbedrag van €70. Een samenhangende reeks gebeurtenissen geldt als één gebeurtenis.

4. Dienstverlening Omvatten kosten

4.1. In de basis betaalt u de dienst die u afneemt vooruit. Indien u verhinderd bent voor een individuele afspraak, moet u dit minimaal 48 uur van tevoren laten weten. Dan wordt ofwel uw afspraak verzet ofwel uw betaling gerestitueerd. Zegt u korter dan 48 uur van tevoren een individuele afspraak af, dan wordt het gehele tarief bij u in rekening gebracht.

Indien u zich inschrijft voor een workshop en korter dan vier weken voor aanvang annuleert, dan wordt het gehele workshop tarief bij u in rekening gebracht. Annuleert u vier weken of langer voor de workshopdatum, dan kunt u kiezen om op een volgende datum deel te nemen aan deze workshop (als daar plek is) of om uw betaling gerestitueerd te krijgen.

U kunt uw aanmelding voor een leiderschapstraining tot 14 dagen na inschrijving kosteloos annuleren. Annuleert u na 2 weken tot aan 3 maanden voor aanvang van de leiderschapstraining, dan betaalt u 50% van het totaalbedrag van de training (inclusief arrangement kosten) aan ons. Annuleert u binnen drie maanden voor aanvang van de leiderschapstraining, dan betaalt u het volledige bedrag van de training (inclusief arrangement kosten) aan ons. Indien u de deelname van uw medewerker aan de leiderschapstraining binnen de termijn van twee weken en een dag tot aan de aanvangsdatum van de training annuleert, kunt u gebruik maken van de regeling een andere gemotiveerde medewerker met een vergelijkbare leidinggevende positie deel te laten nemen op de data waarvoor u reeds heeft betaald.

4.2. De kosten voor alle diensten staan vermeld op de website plus in de boekingstool op de website van Omvatten.

4.3. Betalingen dienen -indien u een dienst boekt via de website- direct te worden voldaan of ten laatste te zijn voldaan op rekening binnen 14 dagen na de factuurdatum op het rekeningnummer dat u op de factuur van Omvatten aantreft.

4.4. Indien de klant niet binnen 14 kalenderdagen na de factuurdatum betaalt, wordt de klant eenmalig kosteloos herinnerd de factuur te voldoen. Bij een tweede herinnering wordt het bedrag van de oorspronkelijk factuur vermeerderd met 15%.

4.5. Blijft de betaling ook na deze herinnering uit, dan zal Omvatten een incassobureau inschakelen. Alle bijkomende kosten komen voor rekening van de betaling plichtige.

4.6. In het geval van niet tijdige betaling heeft Omvatten het recht de uitvoering van de dienst aan betaling plichtige voor onbepaalde tijd op te schorten. Is de factuur nog niet voldaan binnen 30 kalenderdagen na de factuurdatum, dan heeft Omvatten het recht een reeds gestart begeleidingstraject te beëindigen.

5. Wijzigingen Algemene voorwaarden

5.1. Omvatten behoudt zich het recht voor op ieder moment deze algemene voorwaarden te wijzigen of aan te vullen.

6. Privacy

6.1. Omvatten zal zorgvuldig met uw gegevens omgaan. De gegevens worden niet aan derden verstrekt, tenzij dit wettelijk gezien noodzakelijk is. Leest u ook de privacyverklaring op onze website.

6.2. Omvatten biedt professionele en persoonlijke service. Daarvoor hebben we gegevens van u nodig. Indien u Omvatten benadert, kunnen uw persoonsgegevens in een bestand (database Omvatten) worden opgeslagen. Deze gegevens worden uitsluitend gebruikt om de dienstverlening zo goed mogelijk te kunnen verrichten.

6.3. De website Omvatten gebruikt cookies om uw voorkeuren te bewaren. Als u het gebruik van cookies niet op prijs stelt, dan moet u dit zelf in uw Internet opties wijzigen.

7. Contactgegevens

7.1. Indien u zich wilt wenden tot Omvatten, uw gegevens wilt inzien, laten bijwerken of heeft u na het lezen van deze algemene voorwaarden vragen, klachten of opmerkingen (ook over uw persoonlijke gegevens), neem dan contact op met Omvatten.

Contactgegevens:

Telefoon: 06-26860345
E-mail: info@omvatten.nl

8. Klachtenprocedure

8.1. Indien u ontevreden bent over de dienstverlening, is het aan te raden dit rechtstreeks met uw coach/trainer te bespreken. Indien dit niet tot verbetering leidt, kunt u de volgende procedure volgen. Omvatten is aangesloten bij een klachtenfunctionaris en een geschilleninstantie van ZZP Nederland. Hiermee voldoet Omvatten aan de eisen die worden gesteld door de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (WKKGZ). Deze klachtenfunctionaris werkt onafhankelijk. U kunt uw klachten over de dienstverlening van Omvatten daar voorleggen. Indien deze niet uw zorgen weg kan nemen, kunt u uw klacht voorleggen aan de erkende geschilleninstantie van Stichting Zorggeschil die een bindende uitspraak zal doen.

Omvatten algemene voorwaarden – Versie december 2023